Конкурс

Презентація "Економічна гра"
  
Ділова гра « Виробництво»

Тема заходу: « Планування бізнесу»

Головне завдання гри – ознайомити учнів з різними видами підприємства та принципами їх діяльності.
Учні матимуть можливість на практиці ознайомитись з такими поняттями:
як підприємство, приватна фірма, товариство, акціонерне товариства, виробництво, девіденти, пайові внески, статутний фонд та прибуток.

Хід заходу


1.Підготовчий етап.
На цьому етапі опікун :
  • ознайомлення учнів з правилами та завданнями гри
  • пояснює, скільки етапів у грі та скільки вона триватиме
  • пояснює , як створити та зареєструвати підприємство
  • розповідає, що і як команди будуть виробляти
  • пояснює, як заповнювати свідоцтва реєстрації фірм та інше

Помічник
  • готує роздатковий матеріал

2 . Проведення гри :

2.1  Створення підприємства
гравці вирішують, який вид підприємства вони створюють
* реєструють фірму
* одночасно власники АТ ( відкритого типу) розповсюджують акції

2.2  Видання книжок.
* фірми купують робочі місця та обладнання
* виробляють книжки та здають їх помічникові
* підраховують прибутки
* опікуни підводять підсумки
3. Підведення підсумків.
 Опікуни  оголошують підсумки гри в особистому та командному заліку.
Обговорення гри проводиться в декількох напрямках

Створення фірми . Запитання :
-         Чому ви вирішили створити саме таку фірму ?
-         Чим відрізняються фірми різних  різних форм власності ?
-         Які фірми досягли успіху та чому?
-         Яка форма власності  найефективніша, і що таке  «ідеальна фірма» ?

☻  Виробництво книжок. Запитання?
-         Як різні фірми організували  виробництво?
-         Яка форма організації виробництва най ефективніша?
-         Чим відрізняється виробництво в грі від справжнього життя?

Дії гравців. Запитання:
-         Хто з гравців «заробив» найбільше грошей та що йому допомогло ?
-         Чи є зв'язок між формою власності фірми та прибутками гравців?
-         Щоб ви змінили в своїх діях під час гри, якщо б мали знову програти?

Після обговорення гри опікуни визначають переможця.




















Економічна гра 
"Сходинками успіху до цікавої економіки"







МЕТА  ГРИ:

Розвивати у  учнів інтерес  до  економічної  дисципліни;
Виховувати спостережливість, уміння відстоювати власну думку, уміння працювати   групі;
Розвивати комунікативні вміння  учнів, відповідальність за роботу в команді, професійні  інтереси  і переваги;
Виховувати економічну  культуру  споживача.



Ведучий 1: Доброго дня шановні гравці та глядачі ! Ми   раді вітати Вас на  економічній грі «Сходинками успіху до цікавої економіки».
Ведучий   2:  А Ви знаєте, що означає термін «економіка»?
Ведучий  3: Економіка – це наука про відносини між людьми в процесі виробництва благ, обміну ними, розподілу та споживання.
Ведучий  2:  А чи знаєте Ви, що означає слово «бізнес» ?
Ведучий  3:  Бізнес – це господарська діяльність, що приносить прибутки. Бізнесмен немов включається в гру з великою кількістю запитань, несподіваних ходів, тонкого розрахунку. Ризикуючи, він проявляє свої знання, рішучість, сміливість.
Ведучий  1:  Такі ж якості потрібно проявити сьогодні нашим гравцям.
Ведучий 2: Гра буде  складатися з 5 раундів (сходинок) захоплюючої подорожі по країні «Економіка». Сьогодні Вас чекає багато цікавого..
Ведучий  1:  Отож, вітаємо учасників економічної гри.
І   РАУНД ( СХОДИНКА)
ЕКОСЛОВ
1.     Грошове  вираження вартості товару? (Гроші)
2.     Як  називається обмін грошей на товар чи послугу ? (Купівля)
3. Людина, що має свою справу і ризикує власним капіталом ? (Підприємець)
4.  Соціально-економічне явище, при якому частина робочої сили не зайнята у виробництві товарів чи послуг? (Безробіття)
5. Процес суперництва між товаровиробниками, постачальниками і покупцями товарів за найвигідніші умови їх виробництва та реалізації? (Конкуренція)
6. Установа, де здійснюється купівля-продаж масових товарів, валюти, цінних паперів? (Біржа)
7. Ситуація, коли на ринку тільки один продавець і багато покупців? (Монополія)
8. Приватна особа чи фірма, що безоплатно фінансує будь-які заходи? (Спонсор)
9.     Кого вважають першим економістом? (Арістотеля)
10.    В якій країні вперше зявилося  слово «економіка»? (Греція)
11.    Якою є ставка ПДВ? (20%)
12. Який податок сплачують ваші батьки за користування землею? (Земельний)
13. Яку історичну особу зображено на купюрі номіналом 1 гривня? (Володимир Великий)
14. Це пов’язано з морем. Це укріплювало панцир воїна. А в Китаї це служило грошима ..? (Сіль)
15.  Чим сплачувалася «данина» у часи  Київської Русі? (Хутром, воском, медом, хлібом тощо)
16. У якому місті було підписано угоду про створення Європейського економічного союзу? (Рим)
17. Найбільша у світі компанія з виробництва програмного забезпечення, керівник якої став наймолодшим  у світі міліонером? («Майкрософт», Біл Гейтс)
18.                                                                                                                                                                                                                                                                          
Ця жінка виросла у сирітському  будинку і багато років змушена була носити форму. Саме вона придумала носити сумку через плече та спідницю за коліно. У 202 році вартість  бренда  її імені складала 5 млрд.$? (Коко Шанель)
19.   Батьківщина паперових грошей? (Китай)



ІІ  РАУНД (СХОДИНКА)
ТЕЛЕФОН

Гроші, акція, дохід, тариф


ІІІ РАУНД (СХОДИНКА)
РЕБУСИ

Товар, банк, бюджет



IV РАУНД (СХОДИНКА)
ПАЗЛИ


Складіть пазл. Впізнайте відому особистість.


Ігор Литовченко,  президент компанії «Київстар»


V РАУНД (СХОДИНКА)
ПОРТРЕТ



1.     Лінійка                                      Краватка
2.     Компютер                               Годинник
3.     Гроші                                        Аркуш паперу
4.     Велосипед                                Графік
5.     Люди                                         Ножиці
6.     Техніка                                      Голка
7.     Книга                                         Квітка
 Діловий щоденник                       Посмішка

Дякуємо за увагу!!!

Сценарій з психології.
ЗНАЙДІТЬ СВОЄ КРАЩЕ «Я».



Вправи на позитивне мислення. Вони спрямовані на розвиток уміння пишатися своїми позитивними якостями. Для створення впевненості в собі і почуття власної гідності, подолання страхів, тривог, сумнівів у собі і самообмежень типу « Я не можу це зробити»  чи « Я недостатньо вмілий» головне – сконцентруватися на тому, що ми можемо робити, знати, що ми можемо це зробити і уявити, що ми це робимо.

Вправа « Знайди своє краще «Я»:
Влаштуйтеся зручніше і розслабтеся. Потім закрийте очі і дайте простір уяві ( тиха музика).
Для цього вам треба уявно намалювати самого себе таким, яким ви хотіли б стати, і «побачити себе» у новій ролі.
       Таке бачення – неодмінна умова будь-якої трансформації особистості. Якщо ви досить довго і наполегливо будете тримати перед собою визначений образ, то згодом станете на нього схожі.
       Дуже важливо , щоб ці картинки виходили як можна живішими, яскравішими, ближче відповідали справжнім переживанням. Необхідно приділяти увагу дрібним деталям: звукам, кольору, окремим предметам.
Будь ласка, не говоріть собі: «Завтра я почну робити саме так» . скажіть лише: « Я  уявляю собі,  що вже зараз дію так». Уявіть , як би ви себе почували,  якби вже стали такою людиною, якою хочете бути.  Якщо ви несміливі й сором’язливі , уявіть себе людиною, що легко і невимушено спілкується з іншими і має від цього приємні почуття. Якщо у визначених ситуаціях ви відчували страх і тривогу, уявіть, що вже поводитесь спокійно й обачно, впевнено і сміливо , і відчуйте у зв’язку з цим задоволення собою. Ця вправа  закладає в «пам’ять» вашої нервової системи нові дані,  допомагає створити  новий образ власного «Я».
    • Вирішіть , чого ви хочете!
    • Ваша справа вирішити, чого ви хочете, визначити мету, яку ви бажаєте досягти, і зосередити на ній увагу; не потрібно витрачати час і зусилля на виявлення того, чого ви не хочете, тому що це нерозумно.

Вправа . Використання образу тварини в повсякденному житті.(Джині Г. Скот)
Інформування. При використанню методу викликання образу тварини спочатку уявіть себе твариною, що символізує якості,  яку ви хочете придбати. Потім уявіть себе в ситуації, у якій ви хочете виявити ці якості. Пізніше цей образ допоможе вам так поводитися в реальному житті, бо ви будете діяти ,  підкоряючись відчуттям, пов’язаним з цим образом.
Наприклад, ви хочете стати більш щирим і приязним до інших людей.
Уявіть себе ніжною, ласкавою твариною, наприклад, кошеням чи щеням. Хтось тримає вас на колінах і гладить. Від його дотиків ви відчуваєте тепло і затишок, вам зручно і ви під захистом.  Ви відчуваєте дружелюбність і виявляєте її, то потягуючись,  то скручуючись у клубочок.
Тепер, тримаючи в думках цей образ,  уявіть, що ви знаходитися в ситуації, в якій хочете виявити стосовно когось відкритість і дружелюбність.  Підійдіть до цієї людини і скажіть, що-небудь дружелюбно і невимушено, і вона звичайно, доброзичливо відреагує на це.
А тепер протягом кількох хвилин тримайте в голові ці два образи і по черзі концентруйтеся на ніжній, дружелюбній тварині і на ситуації, подумайте про образ цієї тварини і це допоможе вам увійти в бажаний стан.
Ви можете використовувати образи різних тварин. Наприклад , якщо вам доведеться бути в особливо складній ситуації, образ вовка може зробити вас завзятішим. Якщо вам треба обміркувати складні питання, які потребують розумових зусиль, то образ розумної сови може допомогти вам придбати значну жвавість розуму, тощо.
  Отже;
    • почніть із того, що закрийте очі й розслабтеся. Подумайте про якість, яку ви хочете придбати.
    • Уявіть як можна яскравіше і з усіма подробицями ситуацію, у якій ця якість може з’явитися.
    • Потім ситуацію,у якій цю якість ви хочете виявити.
    • А тепер протягом кількох хвилин тримайте в голові ці два образи і по черзі концентруєтеся на них, і це допоможе вам увійти в бажаний стан.
Групова дискусія.
Вона може бути зосереджена на питаннях такого типу:
-          чи важливо знати, що ти можеш добре робити, а що не можеш?
-          Чи треба досягати успіхів у всьому?
-          Якими способами інші можуть спонукати тебе до сприятливого само сприйняття?
-          Якими способами ти це можеш зробити сам?
-          Чи є різниця між підкресленням своїх позитивних якостей і наваленнями? У чому вона полягає?
Такі дискусії дають учасникам гарний привід для того, щоб оцінити свої власні здібності й приховані можливості.
Вони починають розуміти, що навіть у « найсильніших» і найпопулярніших учнів є свої слабкості , а в «слабких» і непопулярних – свої позитивні якості. Така установка приводить до розвитку більш сприятливого самовідчуття. Вона дає можливість підходити з більшою задоволеністю до прийняття відповідальності за власні  за власні думки, почуття і дії.
Наприкінці рефлексія:
-          чим була дискусія цікавою для тебе особисто?
-          Що ти відкрив для себе?
-          Хто з виступаючих запам’ятався і чому?

Додатковий матеріал до вправи

 







































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар